en väldigt frustrerad tjej

2009-04-28, 18:06:07 / Kategori: Allmänt
jag tror att min skruttunge för tillfället är väldigt frustrerad över att hon inte kan göra mer. hon vill verkligen kunna krypa nu när hon vet att man kan förflytta sig. kämpar, kämpar och kämpar gör hon blir lite arg när det inte går som hon tänkt. att hålla upp överkropp och huvud är ju för tungt än, men jag antar att övning ger färdighet.

vi var iväg för att titta på vagnar. givetvis hade dom inte emmaljungavagnen som jag hittade på nätet i butiken. dom tog inte in den eftersom dom inte tyckte den var bra (?) självklart tar dom in en om man ber om det, men vi ska kolla med babyland först. lättare att åka dit och kolla om dom har den än att vänta. man vill ju gärna skapa sig en egen uppfattning. vi hittade i alla fall ingen annan vagn som vi unde tänka oss för tillfället. nästan alla sittvagnar är så tunga! en sulkyvariant vill vi ju inte ha eftersom det inte passar för promenader här ute. jaja vi får väl se.

ska strax äta middag, och sen blir det en liten kvällspromenad. är ju så skönt ute :)
.

Nina

så nu har ja varit inne å kikat på vagnen. så fräscht med en ny å fin vagn ju :D ja själv är inte så förtjust i trehjulingar. men ja måste säga att hjulen på den där ser helt ok ut. kan ju bero på att det är en emmaljunga. annars så har ju trehjulingar så dåliga hjul. blir det vinter, hur lätt är det då att pulsa fram i dem där hjulen då.. (alltså de dåliga)..



så meja har ätit det länge. hmm ja men då ska ja prova att köpa hem sådana. prova kan man ju alltid köra. en vän till familjen hennes son älskade ju dem där. å jaaaa de smakar verkligen papper.. haha. men bebisar gillar det, så då får de väl käka dem :D



så sött med tänder :D hihi. kan inte komma över det. theo har i överkäken. när fick meja sin första? har hon varit lika ledsen idag?



du verkar iaf ha fullt upp nu i veckan :D hoppas planerna blir som planerat då :D själv så vet ja inte. ja har ju legat dålig i två dar nu så ja får se om ja orkar göra något. annars ska ja på fika imorrn och sen på tors så ska ja in till stan å så valborgsfirande dåra. å så fre så är ju mannen ledig. så då får man passa på å göra någe skoj. på lör är det två års kalas :D



vi får se hur det blir. allt beror ju på orken..

krams



2009-04-28, 21:36:49 URL: http://modesida.blogg.se/

Sara

jobbigt me vagnen!



apropå att det inte gick att klicka på bilderna i mitt inlägg. Nu tror jag det funkar. Ibland krånglar det av någon anledning när det är det senaste inlägget jag skrev men nu har jag skrivit ett efter och då kunde jag klicka på bilderna =)



2009-04-28, 21:48:22 URL: http://sarasrum.blogg.se/

miraz

Varför tycker de inte att vagnen är bra?



Vilka affärer säljer majskrokarna som jag såg Meja smaska på? Tänkte införskaffa såna jag också :)



Kram!



2009-04-29, 09:06:11



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?