inte som jag tänkt

2009-04-16, 14:49:34 / Kategori: Allmänt
imore somnade jag om vid nio och vaknade strax innan tio. så gick det med den träningen. troligtvis så behövde jag sömn mer än träning så det var väl okej ändå. har precis kommit in från en lång promenad nu så det känns bättre. nya tag när vi kommer hem från prag får det bli helt enkelt.

åkte iväg till nacka innan lunch, men inte blev det nån kjol nu heller. jag är verkligen värdelös på att shoppa till mej själv! bäst går det faktiskt när sven är med, men nu skulle jag ju ha lite barnfri tid så då stannade dom ju hemma. fick köpt present från killarna till sven så det var ju bra, och lite födelsedagsdekoration till ikväll.
läste vädret i prag, det är ganska varmt, men lite regnigt :( måste komma ihåg att packa ner regnskydd till vagnen samt paraply. ska nog ta tag i det på en gång. vi hörs senare!

CiliaH

Ja, visst är det underligt hur saker hoppar ner i varukorgarna av sig själv... Kan inte begripa det!

Jag har gått och suktat efter en Rubensdocka sedan mitten av graviditeten, men då köpte jag ju ingen eftersom jag inte visste om det var en flicka eller pojke.



Går det bra i packandet?

Kram



2009-04-16, 20:08:16 URL: http://ciliah.blogg.se/

malin

Ha det så bra i prag nu, syns när vi kommer hem. kram från mig och Ellen



2009-04-16, 20:15:19

Sandra

Typiskt att det inte blev nån kjol, kanske på semstern?



2009-04-17, 07:39:38



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?