skön eftermiddag

2009-04-15, 15:51:56 / Kategori: Allmänt
åkte iväg till jessica vid halv ett då var det mulet och ganska kallt. hade tänkt ha kjol men ändrade mej i sista sekunden till byxor. när vi hade promenerat i en kvart typ kom solen, och då blev det SÅ varmt. aja, bara att klä av sig lite. efter en timmes promenad satte vi oss för att fika på en uteservering. då försvann solen, så jäkla typiskt. när vi suttit där en stund så dök det upp tre mammor till från mammagruppen, så vi ockuperade hela uteserveringen :)

fröken meja blir ju sen en tid tillbaka inte sövd av vagnen längre. hon sover sina 20-30 minuter och sen vaknar hon oavsett om vi är hemma eller ute. som tur är så tycker hon ju om att sitta upp i sin vagn. idag var hon vaken mesta delen av promenaden, och hon var nöjd. lovar gott inför semestern :)

Jessica L

Alexander hade också en period då han bara sov i vagnen i ca 45 min, se vaknade. Oavsett man var hemma eller borta. Men de gick över sen.



kram



2009-04-15, 16:09:51 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Madde

Nej nej asso det är ingen fara :)

Men oj, 4 cm! Det var inte dåligt, då hajjar jag att det började hända grejor. Jag förstår det verkligen! Men jag tror inte dom där viktuppskattningarna är så "verkliga" om man säger så, för när min mamma gjorde det på oss tre syskon så sa dom ju som sagt att vi skulle max ligga på 4,2 och alla låg på över 5 endå. Aja jag hoppas den här "lilla" saken inte blir föör dunderklumpig iaf. Men det är ju tur att dom har resurser ifall nått skulle hända också, så ut kommer han nog alltid :P Vad drog din lilla tösabit för klädstorlek som nyfödd föresten?



KRaam



2009-04-15, 16:21:29 URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Madde

Åh herregud :D 62, som nyfödd storlek? Haha hoppas inte min pojke blir så stor då, eftersom vi köpt massa 50/56 kläder hihi :P



2009-04-15, 16:55:48 URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Ciliah

Hehe... Du vet det är inte lätt när man är "tvungen" att shoppa asg



2009-04-15, 18:52:22 URL: http://ciliah.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?