söndagen

2009-04-26, 16:19:27 / Kategori: Meja 0-6 mån
vad det är underbart med sol! man blir så mycket piggare :) vi promenerade ner till svens föräldrar i förmiddags, satt i solen och fikade. ja, jag drack bara te, men sven åt en bulle också. jätteskön promenad var det. sven passade också på att bada fötterna i havet för första gången. jätteskönt hävdade han...

meja har varit lite gnällig idag. jag vet inte, men det ser ut som om den andra framtanden där nere också är på väg upp. köpte en sån där kylbitring till henne, och hon blir gladare om man gnuggar tandköttet på henne. vi får väl se om den dyker upp med. jag har läst att det inte är helt ovanligt att dom kommer typ samtidigt.

nån dålig matlust har hon i alla fall inte fått av tandsprickningen. en portion gröt imorse, en liten burk kalvkött/grönsaker till lunch, två likadana burkar kl fyra, samt en del ersättning och lite vatten. hur får det plats??

Annika

Cindra fick sin första tand strax innan fyra månader å sen kom den andra tanden bredvid två dagar senare =)



2009-04-26, 17:03:48 URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Nina

å va skoj med tänder. jätte kul ju. det är ju så sött. du glömde skriva att det var du. tur att det bara är två st som har en liten tös som heter meja :D



vi har haft det toppen. men inte varit ute så mkt för att vi har hft kalas å fest. idag va det kalas igen och sen middag hos bror. å här sitter jag nu, ska kolla på wipeout nu å sen ska vi åka hem..



har ni varit ute mkt i solen?? :D måste ju fixa solskydd åt dem nu. ska köpa en keps nån dag å sen parasolljakten fortsätter..



krams



2009-04-26, 19:58:44 URL: http://modesida.blogg.se/

Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

å glömde jag å skriva tack för gratulationen =D

ärsch jag vet inte, är så förvirrad.. haha.. måste vara värmeslag, är inte van efter den kalla viterm

hihi.



hoppas ni haft en super mysig helg. kram



2009-04-26, 21:23:01 URL: http://theans.blogg.se/

Sara

Leggingsen är riktigt bra i midjan. På byxor och jeans och sånt så har jag storlek 40 (har ett par byxor i strl 42 till och med. jag är ganska stor över låren) men leggingsen är i 38/40 och sitter jätteskönt =)



2009-04-26, 21:48:26 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Nina

så sött då allt ska in i munnen. verkligen allt :D haha! gullungar..

ja köpte en keps. men den e ju för stor.. så den åker ju av. så ja måste köpa en ny helt enkelt.. får se vad ja kan hitta å hur mkt han gillar den :D

de e ju så söta med keps.. hihi..



å förvirrade är vi allihopa :D S



2009-04-26, 22:12:43 URL: http://modesida.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?