utmanad

2009-04-03, 07:18:19 / Kategori: Allmänt
blev utmanad av cecilia

Utmaningen består av att man ska svara på nedanstående frågor, sen utmana ytterligare 4 stycken och även tala om för dom att dom är utmanade.

Fråga 1. Vilken mat äter du oftast?
vi äter mycket kyckling och köttfärsrätter. grönsaker och bönor till blir det oftast nu för tiden

Fråga 2. När du är på kalas,är du den som sitter kvar eller den som hjälper till att duka av?
hmm... jag sitter nog oftast kvar... beror nog på var jag är...

Fråga 3. Var sitter du helst när du bloggar?
halvliggandes i sängen :)

Fråga 4. Köper du ofta trisslotter?
tror aldrig det har hänt faktiskt

Fråga 5. I vilken stad eller land har du haft din senaste semester?
förra året var vi nog bara i lofsdalen och åkte skidor, året innan det var vi i barcelona
 
Fråga 6. Vilken tv-kanal tittar du helst på?
trean tror jag, fast favoritprogrammet är nog halv åtta hos mej och det går ju på fyran

jag utmanar Emma Emma Emelie och Sanna

Nina

hmm sant. har gjort en sån smakportion så jag tänkte prova med den sen om några dar. provar gröten nu ett tag. se hur det går. sen byter ja :D

bra notis iaf. kan ju vara så.. att de vill ha mer sötma..



2009-04-03, 07:41:40 URL: http://modesida.blogg.se/

Tittie

Han blir 3 månader nu den 11 April :) Jättefin blogg och sötis bebis har du :)



2009-04-03, 09:25:59 URL: http://nyttliv.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?