var är min sol??

2009-04-04, 08:58:12 / Kategori: Allmänt
dom har ju lovat strålande väder idag, men vad ser jag när jag tittar ut? jo moln :( får hoppas att det kommer snart, är ju ganska tidigt än så länge. inte för att jag vet om jag kommer ut så mycket idag. började må illa igår kväll, hela natten, och det sitter fortfarande i. ont i kroppen har jag också. inte roligt alls, skulle antagligen behöva sova igen lite timmar för att bli i fas och må bra. vi fåår väl se, sven ska iväg på kundmöte så han åker vid tio. när han kommer hem sen kanske man kan få sova lite :)

lilla skrutts förkylning är kvar. fan, jag trodde verkligen den skulle vara på väg bort. vad gör man nu när man har använt näsdroppar lite fler dagar än vad man får och fortfarande behöver dom?? hon kan ju inte andas annars, stackars ungen. någon som har några tips? vi sköljer redan med saltvatten och suger rent, men det håller ju bara några minuter utan näsdroppar...

Veronica

testa att trappa ner med näsdropparna, kan vara så att hon blivit "beroende" av dem...Men fortsätt att ge när det VERKLIGEN behövs=) Mitt tips iallafall ;)



2009-04-04, 11:55:56 URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Nina

har en kod åt dej :D



598679 använd den på fuji så får du en fotobok gratis :D



2009-12-10, 23:49:31 URL: http://modesida.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?