Det här med träning...

2009-08-27, 09:57:00 / Kategori: Allmänt
Under graviditeten hade jag ju svår foglossning och frös då mitt gymkort för att slippa betala för det under dom månader som jag inte kunde träna. I mitten av februari så började jag använda kortet igen och gick på mamma/bebisgympa vilket inte kändes helt okej för fogarna men vi gick ganska många veckor. Det var kul och socialt, och jag hade lite lägre tempo än övriga. Sen tröttnade Meja på det. Har varit fär nån gång till på andra pass, men träna när man får ont efter, det verkar ju inte vettigt, va?

Jag blir så trött på mej själv som då inte fryser kortet igen utan låter autogirot stå kvar och dra pengar månad efter månad. Massa onödiga pengar som man kunde göra annat för. Nu är det i alla fall gjort, frös det fram till årsskiftet så får vi se. Nu kan jag istället använda pengarna till att gå och simma, vilket är mycket snällare mot fogarna :) Eftersom Sven jobbar hemma nästan alla fredagar så kan jag simma på förmiddagen, och det blir mycket billigare. Känns mycket bra måste jag säga :)

Nu - dags att börja packa våra saker, ska träffa Nina 12 i Sickla, för fika och bus på Andys lekland :)

HelloNicki



Jag har just nu en grym tävling i min blogg :) Var med och tävla och tipsa gärna om den i din blogg!



Kram!



2009-08-27, 09:59:53 URL: http://hellonicki.blogg.se/

sofia - mamma till maksim

Vad bra att du tog tag i det - blir ju lätt att man inte orkar, trots att det egentligen inte är en stor ansträngning. Träna när det gör ont är inte bra, kroppen talar om när det funkar och vad som funkar. Simma låter ju jättehärligt. :)



Vill du och Meja komma till oss nästa vecka?



Kram



2009-08-27, 09:59:54

Helen

Å så skönt det låter med simning varje vecka. Ha en skön dag :D



2009-08-27, 11:07:32 URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kicki

Ska kolla på Intersport när jag tar mig ner till stan nån dag :) Ska nog låta Kevin bli frisk först innan vi gör sånna utflykter..



Visst är han söt i tröjan :)



Hoppas du hittar nån träningsform som är snäll mot fogarna. Jag hade också foglossning i slutet på grav, men de försvann direkt för mig.



2009-08-27, 13:28:11 URL: http://kicki.webblogg.se/

sanna

Jag klarade det, jag klarade det=) jag går runt och sjunger hær hemma nu=)



2009-08-27, 16:03:11 URL: http://sannanielsen.wordpress.com/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?