God morgon... eller nått...

2009-08-25, 11:11:17 / Kategori: Allmänt
Sov inne hos Meja i natt och det gick väl sådär. Tror hon sov mellan 00 och 05 men jag är inte säker. Där före och efter var hon vaken typ tusen gånger i alla fall. Vid 07 var det morgon och vi gick in till Sven. Han sa att jag kunde sova lite innan han gick till jobbet så kunde han ta Meja en stund samt ringa in en plats i telefonkön hos läkaren. Lät ju skönt. Jag brukar aldrig kunna sova särskilt bra på dagtid och tänkte att jag vaknar väl om en timme igen så det blir perfekt :)

Trodde jag. Vaknade nu, typ 10.45. Skulle ju träffa Malin vid 11 och prata med läkaren då hon ringde upp och Sven skulle ju jobba. Oj då. Malin hade messat två gånger för att kolla var vi skulle träffas så jag fick snällt erkänna att jag sovit, dåligt samvete, eh, JA! Vi har i alla fall bestämt att träffas på fredag istället :)

Läkaren då, ja henne fick Sven prata med :) Gick säkert lika bra det för han har ju typ lika bra koll som mej på problemen. Hon tyckte det var konstigt att jag inte sökt läkarhjälp innan :( Hmm, jag har ju trott hela tiden att det ska försvinna. Fick en tid på tisdag i alla fall vilket känns bra.

Nu är det nog dags att sätta igång dagen. Snart lunchdags för Meja och frukost för mej. Ha en bra dag så hörs vi senare!

emelie o elliott

vad skönt för dig att du fick tid till att sova ut lite. hoppas ni får en bra dag. kramis



2009-08-25, 11:40:12 URL: http://emlisch.blogg.se/

Sandra

Skönt att du fick en tid hos läkaren =)



2009-08-25, 19:36:01

Veronica - mamma till Denver

vad skönt att få sova!=)



2009-08-25, 20:08:31 URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

CiliaH

Hihi, ja detär inte lätt att bli trött ;)



Skönt att du fått sova ut lite. Det måste ha varit välbehövligt.



Kram



2009-08-25, 20:25:19 URL: http://ciliah.blogg.se/

Amanda & Oscar

Han är snäll den där Sven! :) Skönt att du fick sova! Kram



2009-08-25, 21:27:30 URL: http://glantan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?