Inte lönt

2009-08-11, 08:28:14 / Kategori: Allmänt
Dumt av oss att tro att hennes sovande på nätterna skulle bli en vana :( Det är ju bara det att man vill ju så gärna tro det när man aldrig får sova. I natt hann hon i alla fall vakna till två gånger redan innan 00 och sen vid 04 ville hon vara vaken, tog 45 min att få henne att somna om. Morgon var det tidigt, vet inte riktigt när för Sven tog henne och gick upp så jag fick sova lite till. För tillfället känner jag mej trött, sur och deppig. Jag behöver sömn.

Efter lunch ska vi i alla fall iväg till Malin och lille Nikolas för att fika. Hoppas att det gör mej på lite bättre humör. Dom har precis flyttat så det ska bli kul att se huset :) En liten promenad går vi väl med om vädret inte blir sämre. Alltid trevligt att snacka lite och Meja är förhoppningsvis nöjd för att det är en liten bebis att titta på, och en ny miljö att undersöka :)

Måste rycka upp mej...

Helen

Fy för dessa nätter... ha en bra dag :D



2009-08-11, 08:34:27 URL: http://tiemsa.blogg.se/

emelie

usch va trist det är när det blir sådär ju.. välkommen till viktkampen förresten ´=)



2009-08-11, 10:02:19 URL: http://viktkampbloggen.blogg.se/

Amanda & Oscar

Jobbigt! Ja här ammas det typ var 3:e timme på natten så det där med riktig sömn känns väldigt avlägset :)



2009-08-11, 10:55:07 URL: http://glantan.blogg.se/

Amanda

Jag är också rätt säker på att jag har lågt järnvärde. Har haft problem med det förut. Har till och med fått blod för att det varit så lågt.... :oP

Jag ska ringa och kolla om jag kan få komma och ta ett prov.

Blutsaft är så himla äckligt! Men det hjälper ju iaf. :o)



2009-08-11, 11:41:24 URL: http://creyla.blogg.se/

sofia - mamma till maksim

Svårt att "rycka upp sig" när man är trött. Pratade ni om Mejas sömn på BVC? Det är väl varken ovanligt eller konstigt med varierande nätter när man har småbarn - men de kanske har något tips eller tankar kring det?



Hoppas dagen blir okej i alla fall och att ni får bättre nätter framöver.



Kram, Maksim skickar en liten snarkning från vagnen.



2009-08-11, 11:41:30

Sandra

Såna dagar är inte kul, hoppas att dagen blev bättre!



2009-08-11, 17:14:13



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?