Jättesnett

2009-08-21, 16:40:02 / Kategori: Shopping


Besöket hos naprapaten gick bra. Hon var chockad över hur snett bäckenet var IGEN. Det var ju bara tre veckor sen jag var där, och det var över två cm skillnad på benlängden. Trots att jag gjort stretchövningarna som jag fick senast. Mjuk som en gelegubbe är jag typ i skelett och sånt runt bäckenet. Bra? Nja knappast. Hon sa att man får inte bli så sned för kroppen kan inte kompensera för det utan fel delar belastas osv. Nu fick jag i alla fall övningar som Sven får hjälpa mej med för att hålla koll på att det inte blir så illa igen. Inte konstigt att jag hade så ont :(

Resten av dagen har vi busat och myst en massa. Hon är så rolig Meja, för två dagar sen så stod hon ju nästan 40 sek själv, idag vill hon inte stå en enda sekund. Däremot så pratar hon en massa idag istället. Det är mycket titt (titta) och (där). Ja, och så bapa (lampa) förstås :) Antar att det hör till utvecklingsfasen att hjärnan koncentrerar sig på olika saker vid olika tidpunkter och att allt smälter samman till slut.

 

Dom senaste traderafynden. Overall i strl 86 i nyskick, och blus i strl 86 nästan ny med :) Klickbara bilder.

sofia - mamma till maksim

Fina fynd du har gjort :)



Stackare som har så ont, nu får geléskelettet ta och bli hårt igen.



Den 3:e blir jättebra, ser fram emot att träffa er igen :D



2009-08-21, 16:48:55

CiliaH

Hej vännen, usch och fy för att vara så kass i bäckenet. Jag är så glad att mitt ändå stabiliserat sig rätt bra och på måndag börjar jag på pilates så då ska vi väl få lite fason på musklerna som ska hålla upp den stackars kroppen med.



Vilken fin overall du fyndat. Själv letar och letar och letar jag efter en bra till Matilda. Vi får väl se om det blir en ny eller begagnad (vilket hade passat plånboken bättre)



Ha en mysig kväll

Kram



2009-08-21, 17:26:14 URL: http://ugglehuset.wordpress.com

emelie o elliott

va söt hon e busfian =) vad trist att du inte kan vara med längre, men huvudsaken är ju att allt blir bra igen! hoppas de rättar till sig. kramis



2009-08-21, 17:59:07 URL: http://emlisch.blogg.se/

Emma

Vad söta våra bebisar kommer vara i sina tradera overaller sedan :D



2009-08-21, 18:02:46 URL: http://www.gaffelroad.wordpress.com

Patricia

Japp det är en sån....men jag gillar när det inte är något lock på, förra skötväskan va sån och det va kanon! Men det kanske inte är något roligt om det inte är dragkejda =( visst inte att den inte ha någon!



2009-08-21, 21:26:34 URL: http://tricias.blogg.se/

Sara

Va jobbigt med bäckenet. Kommer det alltid vara så mjukt?



2009-08-22, 11:14:45 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Pia - MejasMamma

Dom är så söta när dom kan stå själv, ser genast mycket äldre ut!:) Meja har blivit en hejjare på att stå själv, och kan stå hur länge som helst och ibland tar hon ett par steg, men när hon kommer på vad hon sysslar med så sätter hon sig ner fort som attan!:) Haha.



2009-08-23, 08:58:35 URL: http://piasandberg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?