Skrutt har flyttat ut

2009-08-02, 09:10:27 / Kategori: Allmänt
Igår bestämde vi att hon ska sova i sitt eget rum för att vi inte ska störa varandra. Maten är ju borta så nu blev det nästa steg mot att få bättre nätter. Första natten i eget rum gick både bra och dåligt. Det som var bra var att hon faktiskt sov mellan 00-04 utan att vakna :) Det dåliga var att hon var vaken tre gånger innan 00, och ett gäng gånger mellan 04 och 06 då hon fick välling. Sov sen till 08.30 :) Härligt med lite sovmorgon efter allt stök. Det kändes i alla fall hoppfullt att hon sov fyra timmar i sträck mitt i natten :)

Idag skiner solen för första gången på länge. Det betyder att vi ska åka ut till Sandhamn :) Förhoppningsvis blir det så varmt att man kan sola och bada. Annars åker vi ut, äter lite lunch och promenerar runt. Blir bra vilket som. Sista dagen på Svens semester idag :( Imorgon är det bara jag och Meja igen, känns konstigt faktiskt.

Jag ska vara hemma fram till årsskiftet med Meja, sen tar Sven över. Känns som om vi snart är där ju! Hur gör ni med ledigheten? När börjar ni jobba igen?

emelie o elliott

GUD VA SKÖNT ATT DE GÅR BÄTTRE O BÄTTRE =)



2009-08-02, 10:20:20 URL: http://emlisch.blogg.se/

Helen

Så skönt att det går åt rätt håll med sovandet :D.

Här gör vi så att jag får alla dagar som går att skriva över och så försöker vi fixa så att jag kan vara hemma tills hon är 2 år. Ha en bra dag.



2009-08-02, 10:27:52 URL: http://tiemsa.blogg.se/

Anna

Jag trodde ni hade flyttat ut henne redan? Fast det kanske bara var på prov? Hoppas det går åt rätt håll ännu mer nu! Vi märker ingen skillnad på när Alexander sov i vårt rum och nu i sitt eget :(



Jag börjar plugga igen 24:e augusti. Då är maken hemma till och med januari ut och i vår tar jag över igen. Vi kommer förmodligen inskola Alexander på förskola i januari och sen kommer vi vänja honom att vara där litegrann till att börja med. Jag ska ta en kurs till innan examen så den tar jag under våren när jag är hemma och samtidigt söker jobb. Vi hade ju kanske hoppats på inskolning hösten 2010 men det går inte så då känns det bra att han börjar där redan under våren och att vi trappar upp tiden där eftersom.



2009-08-02, 13:23:38 URL: http://ambi.blogg.se/

Nina

va skönt ändå att ni beslutade för det. ja tänkte samma sak i natt faktiskt. för han skriker till. han vaknar inte. men han skriker till som om han drömmer lr har ont lr någe. sen somnar han om igen (om han ens vakna). men ja flyger ju upp å kollar till honom å då sover han ju. så ja sover hackigt pga det... =/



MEN Theo´s rum är inte klart. Måste köpa rullgardin, skrivbordet här inne måste bort med datorn (å vi vet inte vart vi ska ställa det alls).. å sen ska allt annat in då.. men kruxet är skrivbordet. vi måste sälja det å köpa ett nytt, mindre. men vet fortfarande inte vart det skulle vara..



måste ta tag i det snart iaf. får väl ladda batterierna i grekland å sen ta tag i det.



hoppas det går bättre de andra nätterna nu då. hon behöver kanske bara vänja sig lite med det. så kanske du får sova mer!



hoppas ni kommer iväg till sandhamn nu! å ha det så mysigt nu! å klänningen va super fin å jätte söt! såg verkligen fin ut! hoppas du hittar den! krams!



2009-08-02, 14:18:07 URL: http://modesida.blogg.se/

Veronica - mamma till Denver

vad skönt att hon sov fyra timmar i sträck! det gör verkligen mycket att sova i olika rum, det har vi ju märkt med denver också... men han har också en tendens att vakna massa gånger där innan elva-tolv för att slutligen sova, ibland bara två timmar ibland sex timmar ;)



Hoppas ni har/hade det bra i sandhamn=)



2009-08-02, 16:42:49 URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?