Tröttast

2009-08-08, 19:27:17 / Kategori: Allmänt
Trots så bra sömn två nätter nu så är jag galet trött :( Känns som om jag skulle kunna sova dygnet runt, typ som i början av graviditeten om ni kommer ihåg. Jag är inte gravid så tro inte det. Däremot så tror jag att jag har järnbrist, mycket järnbrist. Jag fryser och är hängig :( Har börjat dricka blutsaft nu så hoppas jag att det hjälper, annars får jag väl ringa läkaren och få samma järntabletter som jag hade innan utskrivna. Så här kan det ju inte vara.

Jag kom inte iväg till standen idag, hade verkligen ingen lust, Sven och Meja åkte ner en stund själva medan jag vilade. På eftermiddagen tog vi faktiskt en tur till Ikea i värmen för att göra lite nytta. Köpte ramar, lite lådor till en möbel som jag håller på att fixa till Mejas rum och andra småsaker som vi behövde. Jätteskönt att komma iväg lite, det är ju så mycket lättare när man är båda än om jag ska åka själv med Meja.

Meja, ja hon var en liten ängel på Ikea :) Hon stod upp i kundvagnen och pratade glatt med alla runtomkring. Fikade på leverpastejmacka som vi hade med oss och var superlycklig. Lyckades tugga sönder en kartong med glödlampor också innan vi kom till kassan. Ajabaja.


Bröllopsbloggen

Hoppas din helg är kanon..

så hoppas jag på lite hjälp med att välja tiara.

har 5 förslag uppe i bloggen nu kika och säg din favorit



tack

kram



2009-08-08, 20:12:43 URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

linda

frågestund skriv på bara <33



2009-08-08, 23:27:06 URL: http://busungen.webblogg.se/

Sandra

Söt hon är när hon står i vagnen. Hoppas ni får en bra dag!



2009-08-09, 08:48:35



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?