Gnällig tjej

2009-08-31, 20:02:04 / Kategori: Allmänt

Meja sov en kort stund på eftermiddagen, och sen blev allt fel. Hon vaknade av att hon hade rivit sig själv på hela näsan, stackars liten. Sen vart det gnälligt och hon skulle bara var i famnen hela tiden. Åt lite mellis. Blev lite gladare när vi gick ner för att laga mat och hon fick skramla med saker, men inte helt glad ändå. Satt och tuggade på morötter och gnällde lite. Jag är så ovan vid att hon är på det humöret, hon är alltid glad i vanliga fall. Till middag sen tryckte hon i sig 8 köttbullar (!!) massa grönsaker, ris samt en del av vår middag med. Finns ingen botten i henne ibland.

Nu sover hon i alla fall gott, och jag hoppas att natten blir som föregående. Fast hon får ju gärna låta bli att vara vaken så länge mitt i :) Jag har fakiskt redan krupit ner i sängen med lite te. Trött blir man av att busa en hel dag :) Mamman verkar dock bli tröttare än lilltjejen.

Håll tummarna för att vi får en bra natt till. Hoppas, hoppas, hoppas att hon är på väg att börja sova bättre!


jessica

kanske någon tand på g, visst har hon tänder innan med?? alexander är lite gringi, har har nu fått sin fjärde tand nu.. så han har blivit mer gringare nu än förr.. hoppas allt går bra ändå.. kram



2009-08-31, 22:35:10 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Veronica - mamma till Denver

man kommer verkligen av sig när de inte är på sitt vanliga humör...



håller tummarna för en bra natt för er... Här hemma har jag inga höga förhoppningar dock ;)



2009-08-31, 22:50:47 URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

jasse

Åh stackars liten, får hoppas denna natten blir bättre då! :)



2009-08-31, 23:12:06 URL: http://jassenilsson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?