Besök hos läkaren

2009-12-11, 15:55:55 / Kategori: Allmänt

Ringde vårdcentralen imorse och fick en tid till Meja vid 13.30. Läkaren kände, klämde och lyssnade på en ganska arg Meja. Hon hittade i alla fall inget konstigt vilket var skönt. Dock hade hon inte heller någon idé om varför Meja fortfarande kräks på nätterna, men sa att vi skulle höra av oss om det inte försvunnit helt om en vecka. I alla fall fick vi rådet att ge henne mjölkfri välling några dagar och se om det gör någon skillnad. Magen kan ha svårt för mjölk direkt efter magsjuka så, ja vi testar väl det.

Nu är jag helt slut. Meja passade på att somna precis när vi skulle äta lunch och sen åka så ingen sömn till mamman. Det betyder tyvärr att jag fick lämna återbud till julbordet med jobbet ikväll. Tråkigt, men så är det ibland :(

Hoppas ni i alla fall har en toppenfredag!


Emma

Stackars lilla Meja, och dig också såklart. Hoppas du får sova nu inatt :) Tycker det är väldigt många som har kräksjukan, facebook är fylld med kräksjuke statusar. Tror jag ska hålla mig inne någon vecka ;)



2009-12-11, 17:28:58 URL: http://gaffelroad.wordpress.com

Carolina - Vinn Crocs Offroad i dagens lucka i min Julkalender

Du var med och tävlade om ett par Crocs Original häromdagen, nu har du chansen igen - i dagens lucka kan man vinna ett par Crocs Offroad Original - kika gärna in och delta om du inte redan gjort det! Ha en härlig fredagskväll! Kram Carolina



2009-12-11, 19:44:00 URL: http://carolina1979.se

annas Perssonliga

hej!

Usch och fy att lilla skrutt varit sjuk så länge, skönt att ni fick komma till läkare. jag minns när Siri fick magsjuka när hon var liten då fick vi hålla uppe med mjölk i över 1 månad annars fick hon diarre´.



Hoppas ni trots allt har en mysig helg!!

Kram



2009-12-12, 20:10:38 URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Nina ♡

helo. blir inge skansen imorrn. utan veckan efter.. dem ville inte gå då det va så mkt folk.. =( men om ja har tur så blir det ikea imorrn :P sååå det kanske inte är helt i förjäves S



ska ladda mob nu. så ska ja skicka sms till dig. krams



2009-12-12, 21:35:36 URL: http://modesida.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?