Helt slut

2009-12-06, 20:08:35 / Kategori: Allmänt

Helgen är redan slut. Jag är helt slut. Inte blev den som vi tänkt oss, men så blir det ibland. Får erkänna att jag är ganska besviken för att jag inte kunde ha kalas för min ettåring. Får bli ett bra tvåårs kalas nästa år istället ;) Lite firande blev det ju, men ändå.

En glad nyhet är att Meja trots allt verkar frisk nu. Trött, men frisk. Inget kräks och blöjorna ser bra ut igen. Oliver däremot är fortfarande riktigt dålig. Hoppas det börjar vända imorgon så han får bli frisk med.

Fick frågan om vad Meja fick för presenter. Har inte orkat ta några bilder på det. Hon fick i alla fall en bobbycar som ni såg på bilderna i förra inlägget, en massa duplolego, en Briospis, en hel del olika tillbehör till spisen, böcker, kläder, musiksaga och en ryggsäck att ha på skogsutflykter :) Hmm, minnet är kort. En gosehund, en tamburin och en traktor med djur som låter fick hon med. Har säkert glömt nått...

Hon har i alla fall haft fullt upp med sina nya saker. Förhoppningsvis är dom roliga ett bra tag :) Jag hoppas på en bra natt nu så att både jag och Meja är glada och pigga imorgon.

Tack så jättemycket för alla grattishälsningar, ni är så gulliga! Tack också än en gång för alla presenter Meja fått!


Carolina

Nu är vinnaren av lucka 5 dragen och presenterad i bloggen, kika in och se om det var du som vann en valfri body/tröja från Babykungen!

Passa även på att delta i dagens lucka, en adventstävling och följ kalendern - det finns många FINA priser kvar att vinna! :-)



2009-12-06, 20:21:50 URL: http://carolina1979.se

Anna

Har hunnit läsa ikapp på din blogg nu och fy vad tråkigt att ni varit magsjuka :( Skönt att det är bättre nu och det ser ut på bilderna som om Meja tyckte det var kul på sin födelsedag trots att det inte blev kalas :) Jag förstår att du känner dig besviken men samtidigt så är det ju först när de är lite äldre som det är viktigt. Hoppas ni får en bra natt!



2009-12-06, 22:50:07 URL: http://ambi.blogg.se/

Nina ♡

hahah ja d va så länge sen man lekte med lego.. gick runt i en hel värld av lego igår. lite nostalgisk blev man allt..



hur är det idag? mår ni ok? planer?

vi skulle på öf men mitt huvud är inte skoj. får illamående attacker i samband med huvudvärken dunkar till... =( migrän i luften. suck..



hoppas ni mår bra. krams



2009-12-07, 09:58:39 URL: http://modesida.blogg.se/

Nina

hahahhahahha ja man vet ju aldrig. dem e såå fula. seriöst. ska ta bild på dem å lägga upp :D



2009-12-07, 20:20:09 URL: http://modesida.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?