Nätterna

2009-12-19, 09:56:55 / Kategori: Allmänt

Efter alla sjukdomar, tänder och stukade fötter så har nätterna här hemma blivit kaos igen. Den senaste veckan har lilla bus varit vaken ungefär en timme mellan 3-4 och gnällt/skrikit. Inatt sov Sven inne hos henne så jag fick sova ut. Jag sov som en stock, dom var vakna från 02.45 -04.30. Kul. Hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi kan få tillbaka en normal sovrutin igen.

Idag blir det nog dom sista julkappsinköpen tror jag. Vi hann inte alla igår, men jag tror att dom går fort att fixa idag. Har i alla fall slagit in dom paket som ska med till Skåne när vi åker ner på måndag så dom är åtminstone klara. Meja hjälpte till så det blev ganska skrynkliga julkappar (alltså pappret) kan man säga.

Snöbus ska vi hinna med idag också. Mejas nya vinterskor som jag köpt på Tradera kom igår och dom är superfina :) Blir perfekt nu i vinter. Återkommer senare med lite bilder, har varit dåligt med det på sistone.

Hoppas ni får en härlig lördag allihopa!


Emma

Ja gud vart tog tiden vägen! :) Helt otroligt! Och att de lärt sig så mkt på ett år är ju fantastiskt också :) Vi har också snö här, fast inte så mkt men ändå :)



2009-12-19, 12:04:46 URL: http://gaffelroad.wordpress.com

jessica

hoppas ni får tillbaka sovruntinerna snart. stackars liten har meja stukat foten? kram och trevlig jul



2009-12-19, 13:02:39 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?