åsikter

2009-02-23, 21:30:20 / Kategori: Allmänt
bara för att jag skriver en gång att jag blir galen för att oliver väckte mej två gånger i lördags morse med högljutt lekande fast han borde veta bättre, så betyder det INTE att jag ogillar mina bonusbarn. om det på något vis verkar så, så ber jag om ursäkt. jag upplever inte heller att jag skriver om dom i negativa ordalag annars. att lämna en sån kommentar anonymt tycker jag verkar onödigt, eftersom jag då inte kan svara direkt till personen i fråga. jag hade aldrig valt att ha en relation till deras pappa, och dessutom skaffa barn med honom, om jag inte gillade ungarna, dom är ju en del av min familj som jag inte vill vara utan.

<3

Sara

usch hur kan någon kommentera något sådant dumt! Vad larvigt!



2009-02-23, 23:11:19 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Katja

En sån elak sak att skriva, speciellt när personen i fråga inte känner er eller vet hur ni har det!



2009-02-23, 23:20:20 URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

L

Det var jag som lämnade kommentaren. Står för det. Var inte meningen att göra dig upprörd, men har sett; på nära håll hur många "nya mammor" stöter bort familjens extrabarn då det nya barnet kommer.



Var bara det intrycket jag fått av att ha läst. Inget illa menat, var bara ärlig. Inte min ensak heller, men reagerar lätt när det kommer till detta. Känner starkt för skilsmässobarn.



Var inte meningen att sprida negativ energi.



Hoppas du får en bra dag. =)



/Lina



2009-02-24, 16:13:37



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?