bra natt

2009-02-26, 10:43:33 / Kategori: Meja 0-6 mån
igår kväll när vi hade badat så åt skrutt 250 (!!!!!) ml ersättning. har aldrig hänt innan och jag visste inte ens att det fick plats så mycket i henne. det vore ju väldigt bra om hon kunde äta så mycket lite oftare, för hon börjar bli rätt smal nu. sen sov hon gott i alla fall, tänkte vakna vid tolv men sven gungade lite på sängen och hon somnade igen. 04.30 vaknade hon och fick mat, alltså gick det 8, 5 timmar utan att hon åt! sen sov hon till 07.40 och då var det morgon :)

idag vet jag inte om vi ska göra något alls. meja är grinig och inte alls på humör. det är ju bebisrytmik i eftermiddag, och hon gillar ju det, men vi får väl se hur hon verkar må.

vad ska ni hitta på idag?

Sandra

Är sjuk så det blir väl såpor på tv och en massa te...



Kram på er!



2009-02-26, 11:20:40

Sara

oj vad hon äter. Vad bra =)



Jag och Max ska hälsa på min bästa kompis som jobbar som lärare 20 mil härifrån men nu är hemma hos sina föräldrar då hon har sportlov. Vi har inte setts sen nyår så det blir kul!



2009-02-26, 12:41:23 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Anna

Vad bra att hon fick i sig så mkt :) Skönt med en bra natt. Hoppas hon blir mindre grinig under dagen.



2009-02-26, 12:51:15 URL: http://ambi.blogg.se/

emelie o elliott

hon e så söt lilla meja =) ooj, vad duktig hon e som äter så mkt. Hur mkt brukar hon få annars ungefär? Ja då.. de var jättetrevligt igår. Elliott blev så relaxad av massagen, de va kul o se. Han far ju runt som jag vet inte vad annars. Han e aldrig still. kramis



2009-02-28, 08:36:57 URL: http://emlisch.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?