egentid :)

2009-02-04, 16:32:48 / Kategori: Allmänt
fick min egentid under dagen som sagt i morse :) åkte iväg till ett köpcentrum och gick och tittade i lugn och ro. blev ingen bh, trots att jag fick hjälp på twilfit. inget sitter skönt tycker jag, så det får vänta. köpte dock ett par byxor, det går inte att bara ha ett enda par och det lär dröja ett tag innan jag kommer i mina gamla...
bild från Only

var inne på World Class på vägen hem, så från nästa måndag kan jag träna igen :) tänkte börja lite lätt med att åka dit och bara cykla eller promenera på löpbandet. mest för att komma hemifrån och för att känna hur det känns. veckan efter det ska jag nog försöka mej på mamma & bebisyoga. verkar mysigt att kunna ha med bebis. ja, om bebis är på humör vill säga ;)

Sandra

Vad skönt att du kom iväg!



Kram



2009-02-04, 20:12:22

Baby M

Wow.. riktigt snygga byxor!!



2009-02-04, 20:29:40 URL: http://blogg.aftonbladet.se/26728

Liselott

Hej! Du frågade om dopet, vilka psalmer och så.

Kommer inte ihåg vad den hette, men det var Py Beckman som skrivit den, kanske hette den Lilla liv? den kommer från den NYA psalm-boken 2000. Finns nya och modernare psalmer i den. Be att få se i den av prästen. Sen spelade min äldsta son(17år) en låt han själv skrivit på piano. Kanske är mitt svar för sent, men men.. Kul att kunna köpa nya kläder! Ha det gott!

Mvh Liselott (Lises ointressanta)



2009-02-04, 22:46:14



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?