förberedelser inför dopet

2009-02-15, 15:00:07 / Kategori:
har varit iväg och tittat på klänningar till dopet. en dopklänning har vi, meja ska ha samma som jag och min mamma är döpta i, men efter måste hon ju vara fin med. och jag måste ju vara fin :) efter att ha provat typ miljoner klänningar så hittade jag faktiskt en. eller ja det var den första jag provade, men som vanligt hade jag beslutsångest så det tog sin lilla tid...
i veckan måste vi beställa mat och tårtor till dopet också tror jag. fast först måste man ju bestämma sig för vad man ska ha. gillar inte tårta så mycket. har ni några bra förslag??

klänning till meja att ha på sig efter dopklänningen.alltså när vi ska fika och så :)
bild från polarnopyret

Sandra

Jättesöt klänning =) tyvärr kan jag inte hjälpa dej med tårta, är ingen favorit här heller...



kram



2009-02-15, 20:25:53

Erika, mamma till Mira<3

jätte fin!



2009-02-20, 22:48:53 URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Erika

den var jätte fin!



sv: jag har inte skrivit ut något datum än eftersom vi inte skickat ut dopinbjudningarna än. :P



2009-04-25, 21:34:43 URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?