helg igen

2009-02-21, 09:09:35 / Kategori: Allmänt
bra natt som vanligt. vi ska försöka lägga henne lite tidigare på kvällarna så att vi får lte mer vuxentid. målet är att hon ska sova kl 20 istället för 21-22 som hon somnar nu. vi började igår, och lyckades få henne i säng 20.30. bra start :) hon sov ändå till 04 så det var ju toppen! ikväll är det hejdå till vaggan också, nu är den verkligen för liten. ska köpa vyssan lull fötter till spjälsängen så det går att gunga den lite. håll tummarna för att det blir bra!

känns lite bättre i min kropp idag. kan ju bero på att jag inte promenerat de två senaste dagarna. idag blir det i alla fall promenad eftersom det är toppenväder :)  snö och sol, lagom till killarnas sportlov! sven och killarna ska åka skidor nere på havet så jag och meja följer med och går lite.

i eftermiddag ska vi på två årskalas till lilla dage (som ju är ganska stor jämfört med meja) och ikväll blir det väl melodifestivalen. jag kunde nog hoppat över det, men killarna vill så...

hoppas ni får en skön helg, vad ska ni hitta på idag?

Anna

Jag skulle också vilja att Alexander somnar runt 20. Jag börjar natta vid 19 för att få in det där men det blir oftast att han somnar för natten runt halv tio-tio i alla fall. Jag har hört talas om vyssan-lullfötter och vi har pratat om att köpa det. Vet du var de finns? Jag tror att nattningen nog skulle gå lite lättare med sådana.



Idag är det bara långpromenad inplanerat för vår del. Underbart väder ute :)



2009-02-21, 11:26:30 URL: http://ambi.blogg.se/

Sara

vilken fin design du har =) Har du gjort själv?



2009-02-21, 12:06:09 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Sanna

Hej gumman!

Vi ska nog till ikea och køpa lampan jag la ut på min blogg. men jag har några andra projekt att avsluta innan jag kan børja med dom. Men jag hoppas jag kan børja med den i næsta vecka.



Sen blir det bara handla, och sen hem och fixa. Søren åker ner och fixar med bilarna. Før hoppnings vis så vill Sørens kusin køpa den ena bilen imorn=) tyværr lucy, mne bættre æn att vi ska ha kvar båda.



kram.



2009-02-21, 13:08:16 URL: http://sannanielsen.wordpress.com/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?