inställda planer

2009-02-04, 10:16:10 / Kategori: Allmänt
lilltjejen ligger här brevid och suger på sin hand, är på supergott humör idag lilla sötnosen :) vi har myst och pratat med varandra i över en timme på morgonen. så har vi sjungit en massa vilket hon tycker är roligt. ler och skrattar om varannat. jag hoppas verkligen hon är på gott humör imorgon för jag tror att hon skulle tycka att babyrytmik var toppen!

idag skulle vi ju ha fiakt med malin, men hon är tyvärr sjuk och måste vara hemma och ta hand om sig själv och magen. i slutet av maj kommer hennes bebis så då får vi ytterligare en mamma och bebis att umgås med :) robban och hans lilla mira skulle ha kommit ut och ätit lunch idag också, men hon är också sjuk. så kan det gå, många planer slutade i inga planer. istället ska jag få lite mejafri tid idag och åka och försöka köpa en bh, och kanske nån ny tröja :) kommer att kännas konstigt, men antagligen ganska skönt!

sanna

haha precis som sin mamma då ;) ha en trevlig eftermidddag! kram



2009-02-04, 11:53:04

Emma

Skönt med lite egentid, de behöver man ibland :)



2009-02-04, 12:11:39 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Sara

Hoppas ni får en mysig dag =)



2009-02-04, 13:16:49 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Maggan

Har sysselsatt min dag med att kolla på alpina vm och sovit =). Vaknade och nu snöar det.. =( ska ge mig ut på stan en sväng, en liten sväng. Sen blir det nog mer vila antar jag!



Kul att läsa om hur stor Meja blir. (tiden går sjukt fort..)

Kram



2009-02-04, 14:29:30 URL: http://blogg.aftonbladet.se/207



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?