kvart över sex

2009-02-25, 07:52:05 / Kategori: Allmänt
ja det var då skrutt bestämde sig för att det var morgon. det gick inte att få henne och somna igen vilket är väldigt ovanligt. glad och charmig som hon är så blir man ju lycklig ändå. nu ligger hon i spjälsängen och pratar med mobilerna samt skrattar högljutt. dom är verkligen roliga dom där :) med lite tur så kanske hon snart vill sova igen så att jag också kan få sova lite till, vore skönt.

idag ska vi ta det lugnt på förmiddagen, och efter lunch tror jag vi ska promenera med malin och ellen. vore skönt om snön försvann snart så det blir lite lättare att gå med vagnen faktiskt. längtar verkligen efter våren nu, den kan liksom inte komma snabbt nog känns det som. eller hur?

Sara

oj det var tidigt! då ska inte jag klaga på 7.30! Fast jag gick och la mig för sent suck



2009-02-25, 09:31:49 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Sandra

Hmm ja vid den tiden sov jag gott ;)

Idag är det faktiskt lite vårkänsla här, solen skiner och fågelkvitter!



Kram till er



2009-02-25, 15:11:40

Katja

Håller med, längtar efter våren jag med!



2009-02-25, 16:08:04 URL: http://lillagrodden.wordpress.com/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?