stökig natt

2009-02-07, 08:58:53 / Kategori: Allmänt
i natt var skrutten vaken en gång varannan timme :( inte för att äta utan hon hade bara ingen lust att sova. hon började sen morgonen med att äta dåligt så det blir antagligen ingen höjdardag idag :( fast klaga ska man nog inte eftersom såna här nätter är vääääldigt sällsynta här hemma.

dagen idag innehåller lite trädhuggning hos svens föräldrar. eller ja, jag skaa inte hugga några träd, men sven och hans syskon ska. vi får väl se om jag följer med, är ju inte så där jättekul om meja är på dåligt humör. resten av helgen ska vi bara ta det lugnt och göra ingenting :) som det ska vara på helger helt enkelt!

vad ska ni hitta på i helgen?

Maria

Vänta på bebis samt titta på Melodifestivalen:)



2009-02-07, 10:58:00 URL: http://www.minbebis.com/maria

Sandra

Melodifestivalen såklart :) och en sväng till stan kanske...



kram



2009-02-07, 14:26:04

emma

hmm, just det. melodifestivalen hade jag glömt :) det ska ju vi oxå se :)



2009-02-07, 15:31:38 URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

miraz

Låter skönt :)



Jag hade besök av fyra kollegor i lördags, sen kollade vi melodifestivalen hos några vänner. Idag har jag och Maksim badat i badkaret :) och snart kommer brorsan med sambo på besök. Socialt och trevligt!



Ha en fortsatt bra helg. Kram!!



2009-02-08, 14:11:59



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?