toppenglad skrutt

2009-02-14, 10:01:41 / Kategori: Allmänt
skrutten somnade kvart i åtta igår kväll. antagligen trött efter sin gnälliga dag. sen fick hon lite mat vid tio tiden sovandes. hon sov till två, fick mat och sov till sju, fick mat och sov till nio :) hon tar snabbt igen det hon inte åt igår så det är ju skönt. nu har vi myst och sjungit lite och hon är toppenglad :) tack och lov så är dom gnälliga dagarna så få.

har träningsvärk från igår precis som jag trodde. dessutom så har jag jätteont i bäckenet :( typiskt! antar att crosstrainern inte var så bra för foglossningen. får hitta på något annat nästa gång.

 nu ska vi snart gå ner och åka skridskor hos svens föräldrar :) sen kommer en kompis hit vid lunch så då blir det väl promenad och lite skvaller ;) och i kväll ska vi äta mysmiddag och se på melodifestivalen. (ja, jag vet att jag tyckte att det var skit förra veckan men det får en chans till) precis så som en alla hjärtans dag ska vara. roliga saker tillsammans med familj och vänner!


hoppas ni får en mysig dag allihopa <3

sanna

hahah man kan faktiskt inte ge upp på melodifestivalen. Den är ju en del av den svenska folksjälen! Åk lite skridsko för mig oxå!!! kram



2009-02-14, 10:57:32

miraz

kände också av träningen från igår...trots att det inte blev mer än 15 minuter. Men det kanske inte var så konstigt egentligen - jag kom på mig själv flera gånger under den kvarten att jag hade en katastrofal hållning på crosstrainern. Undrar om kroppen förlorat eller i alla fall försvagats i flera småmuskler under graviditeten och förlossningen som man inte tänker på...



2009-02-14, 12:13:02

emma

miraz - garanterat är det så. man belastar ju andra muskler när magen blir större ju...



2009-02-14, 17:03:41 URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?