sven på konferens :(

2009-01-29, 08:23:21 / Kategori:
natten har varit bra, som vanligt :) dagen har också börjat bra med att skruttan åt ordentligt, och hon ligger nu och sparkar på katten här brevid mej. samtidigt jollrara hon lite, men jag tvivlar på att hennes kontaktförsök uppskattas av katten som sover vidare.

mammaträffen igår gick betydligt bättre än den förra :) denna gången kunde jag ta med vagnen in så jag kunde lägga ner henne i den och vagna henne tills hon somnade. några små stunder så var hon dock glad och nöjd och charmade sin omgivning. det är kul att träffa dom andra mammorna, men det blir lite många när vi är alla åtta. skönare att träffa några i taget kan jag tycka faktiskt.

sven åkte tidigt i morse på konferens i jönköping :( känns konstigt att vara ensam med skrutten. han har ju börjat jobba ganska sent ända sen hon föddes så vi har ju alltid hunnit äta frukost tillsammans. väldigt lyxigt :) ikväll kommer i alla fall mamma så jag slipper vara själv i natt med skrutten. förvisso skulle det antagligen gå alldeles utmärkt, men jag känner mej inte riktigt redo för det än...

Baby M

Aaa, ny blogg och allt!



Vad taskig katten är mot Meja då.. hon som vill prata och leka..



Gissar att mammagruppen består av samma folk som man träffat på föräldrautbildningen eller? I så fall kommer ju vi vara 6 stycken totalt.. kanske mer lagom?



Hoppas ni får mysigt i kväll =)



2009-01-29, 12:33:18 URL: http://blogg.aftonbladet.se/26728

emma

tyvärr är det inte samma grupp här. dom har istället satt ihop mammagrupper för att man ska vara med dom som bor nära en själv. ganska smart :)



2009-01-29, 12:41:58 URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?