skrikig dag - lugn natt

2009-01-26, 11:52:25 / Kategori: Meja 0-6 mån

efter en väldigt skrikig dag igår, så hade vi ytterligare en väldigt bra natt :) dagen idag har börjat bra med mycket mys på morgonen. spegeln verkar ha varit ett bra inköp, hon blir jätteglad av att se sig själv i den, och nacken får samtidigt massor med träning. det krävs ju en del muskler för att hålla upp det stora huvudet :)


vi har hunnit med en promenad redan idag, en ganska kort dock eftersom vi ska åka och promenera med malin och lilla ellen om en stund. ute är det fortfarande isigt och tråkigt, men isen är i alla fall på väg bort eftersom det är plusgrader så det är ju alltid nått :) den fina overallen som meja har köpte jag jättebilligt på tradera eftersom hon redan vuxit ur sin första overall :) ser helt ny ut och kommer förhoppningsvis att passa vintern ut.


sanna

hon e ju bara för gullig. Ser helt utlslagen ut i sin nya fina overall :) stor kram



2009-01-26, 12:49:25

Maria

Gud vad söt hon är i sin nya overall :-)

Tradera är faktisk mycket bra, har hittat en hel del till Tindra där oxå! Kram på er



2009-01-26, 16:41:38

Evamy - Nu är lilla Alva äntligen här!

söt hon är :)



Gick du upp mycket under graviditeten? Jag gick upp 16 kg men bm sa att jag inte gick upp nåt extra fett liksom.. så jag hade nog tur!



2009-01-27, 21:32:33 URL: http://evamys.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?