Bus och mys

2009-07-26, 19:30:33 / Kategori: Allmänt
Vi gick till lekplatsen en stund nu innan middag och det var superkul. Gungade i två olika gungor, lekte med sanden och gungade gunghäst. En treåring var där och lekte också och Meja var väldigt facinerad av henne. Mejas nya favorit ser ni försten på bilden nere till höger, att vinka. Om man vinkar till henne och säger hej så vinkar hon oftst tillbaka och låter  ejejejej.  Min stora sötnos :)


Vi åkte som sagt hem till våra kompisar för att titta på deras nya hus, ja och för att umgås förståss :) Superfint kommer det att bli när dom är klara. Deras nyrenoverade badrum skulle jag gärna ha kan jag lova, så jäkla fint! Vi fikade, pratade skit och Meja stod för underhållningen som vanligt. Nästa gång vi kommer dit så har deras lilla bebis kommit, kul att se vad Meja tycker om det. En massa bunkar fick Meja att leka med på golvet, och jag busade lite med henne som ni ser på bilderna. Inte bara kul tyckte hon dock. 


Katja

Söta bilder, hon ser ut att ha kul!



Jag är uppväxt i Malmö men har bott i Örebro i lite mer än två år nu.



2009-07-26, 23:50:53 URL: http://lillagrodden.wordpress.com

Helen

Tindra tackar Meja så mycket. Det ser ut som om ni haft en jättefin semester :D



2009-07-27, 08:51:17 URL: http://tiemsa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?