Brudklänningar

2009-07-23, 14:24:35 / Kategori:
Har precis kommit hem från Malmö. Jag och min syster har varit och tittat på brudklänningar :) Fyra olika butiker hann vi med innan vi åkte hemåt igen. Mycket klänningar finns det, men inte så många fina tyckte jag. Inte heller speciellt bra utbud på storlekar fanns det, så det blev bara ett par provade. En av dom var kort (alltså nedanför knät men inte hellång) blev lite förtjust i det faktiskt. Vi får väl se vad det blir till slut. Tur att jag har gott om tid.

När höstkollektionen har kommit så får jag väl besöka några brudbutiker i Stockholm och titta där:) Dom borde ju ha bättre utbud med. I nätbutikerna finns det så himla mycket olika att vlja mellan, men det verkar dom inte ha förstått här i Malmö. Spets och paljetter i oändlighet.

Har förresten bestämt mej för att skriva om bröllopet här med, blir för tidskrävande att ha två bloggar just nu. Hoppas att ni tycker att det är en bra idé?

<3


sofia - mamma till maksim

Vad roligt med brudkänningar. Vill du alltså ha en utan mycket krimskrams på? Stilren? Ju enklare desto finare, tycker jag :) Men det är ju när det gäller mig...hehe. Hoppas att du hittar någon klänning som känns helt rätt tillslut. Kram!



2009-07-23, 17:26:00

Sandra

Roligt med klänningar, det lär väl bli många besök i butiker antar jag?



Kram



2009-07-23, 18:00:28

CiliaH

Jag hade inte heller pallat ha två bloggar igång så jag tycker du gör rätt i att skriva om bröllopet här:)



Kram



2009-07-23, 21:09:31 URL: http://ugglehuset.wordpress.com

My

Roligt med bröllop, ser fram emot din planering!



2009-07-25, 13:57:59

*elina*

Åh vad underbart att planera bröllop :) själv hade jag faktiskt en kort brudklänning, var precis under knän! Men det finns så många otroligt vackra att välja mellan :)



2009-07-29, 19:10:25 URL: http://neagullunge.blogg.se/

Nina

helooo...

tack för sms en idag. känns bra å prata med nån som gått igenom samma sak faktiskt. man är ju så himlans okunnig på området..

helt sjukt att du fick vänta så jäkla länge. förstår inte. kan man inte stämma dem för sånt där.. =/

gjorde operationen mkt ont?

krams



2009-07-30, 22:32:07 URL: http://modesida.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?