fick köpa jackan :)

2009-06-11, 16:26:12 / Kategori: Shopping
rean på POP var den bästa på länge tänkte jag säga, men ja ni fattar :) det fanns så mycket fina kläder så att det var galet. man vill ju ha typ allt! tyvärr så var det ingen som skänkte mej en miljon sådär imorse så det gick ju förståss inta att köpa allt man ville ha ;) jackan som jag tittat på blev det i alla fall. 345 kr kostade den nu på rean, känns som ett bra pris för en bra och tålig jacka :) att ha sen till hösten alltså. sen blev det ett par byxor, en kortärmad och en långärmad tröja. fattig är jag nu, men det känns kul att hon kan få ha lite fina kläder i slutet av sommarn, början på hösten.

jättetrevlig med sällskap av nina och theo också :) meja pratade väldigt högljutt med theo när vi fikade, och han var lite skeptisk, men efter ett tag kom han igång också. det är ju så kul att lyssna på dom och se dom när dom petar och känner på varandra.

 
bilder tagna från www.polarnopyret.se

Madde

Jag älskar polarn o pyret, det är synd dock att deras kläder är så fruktansvärt dyra när det inte är rea :P Köpte en jättesöt gul mössa till Mekler i förrgår med vattenkannor på :) Dock har dom grym kvalité på sina grejor :)



Jotack, jag hatar sjukhus, jävla pack det finns där. Vi ska försöka tjata oss till att Seth ska få stanna kvar, även om vi ska behöva betala, bara han får stanna!



Kram :)



2009-06-11, 17:18:02 URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Nina

blev fasen sugen på en jacka ja me.. :P den va så fin! å najs då den va på 50%..

ja handla för 965 idag. jaiks! nu e ja ju pank å fågelfri S =)



2009-06-11, 18:53:07 URL: http://modesida.blogg.se/

emelie o elliott

vilken söt jacka=)



2009-06-11, 19:39:36 URL: http://emlisch.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?