jobbig natt

2009-06-06, 09:29:40 / Kategori: Allmänt
natten, ja vad ska man säga...kaos :( dessutom var det morgon 5.30, inte så värst kul faktiskt. full fart och underhållning ska det ju vara med. trött mamma och pappa idag kan jag lova. tur att vi inte ska göra något vettigt alls idag. sven och oscar ska bygga färdigt rampen, bara det låter bli att regna. så måste det väl städas lite *suck* men annars vila och busa med meja. göra upp en plan för hur sommaren ska se ut måste vi också göra, så vi vet när vi ska göra vad. blir lite lättare så. vi vet ju vilka veckor killarna ska vara här så det ska nog gå smidigt att bestämma hur sommaren ska se ut för övrigt.

vi hade en mysig fredagkväll, åt bakad potatis och sen såg vi kung fu panda ganska rolig var den. skönt att se en barnfilm när man är så trött för det krävs ingen koncentration. roligt också när man hittar filmer som hela familjen gillar. sen gick vi och la oss tidigt, innan halv tio, och jag somnade så fort jag la huvudet på kudden. då är man trött.

Amanda & Oscar

Usch ja jag var också uppe den tiden, mellan 04.15-06 men sen fick jag sova ett par timmar till. Känner mig ändå halvdöd ;)



2009-06-06, 10:15:04 URL: http://glantan.blogg.se/

Kicki

hoppas du kan få en stund att vila på dagen :)



2009-06-06, 10:24:38 URL: http://kicki.webblogg.se/

Veronica - mamma till Denver

usch då, hoppas verkligen ni får ordning på nätterna snart!=(



2009-06-06, 19:26:01 URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?