skitnatt :(

2009-06-16, 08:21:45 / Kategori: Allmänt
nu verkar skrutt ha lagt sig till med ännu en ovana. när hon vaknade första gången i natt så var hon pigg (?) det brukar ju gå fort att söva om henne, men inte i natt. likadant har det varit alla gångerna hon vaknat. jag hoppas att den här natten inte blir en vana. 6.30 var det dessutom morgon. vet knappt vad jag heter idag. nu verkar hon trött igen, och så fort hon somnar så ska jag med sova :)

i eftermiddag ska vi hem till min kompis frida som jag läste till lärare tillsammans med. fika och prata lite skit bara :) helt lagom att göra en tröttdag som denna. efter det så är det ju fotografering på babysimmet. det skulle ju vara väldigt kul att ha undervattensbilder, men vi får se vad meja är på för humör. det finns ju risk efter den här natten att det blir ganska gnälligt idag :( jag håller tummarna för att vi kan åka dit.

nä, nu somnar meja, god natt igen så hörs vi senare!

uppdaterat - HAHA jag som trodde jag skulle få sova lite. 25 min sov meja, jag hann ju inte ens somna...

Emma

Usch :/

Hoppas hon sover några timmar nu istället så du får lite sömn. Och att hon är pigg sedan till fotograferingen, häftigt med undervattenbilder :)



2009-06-16, 08:31:43 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

sofia

Jobbigt! Passa på att sova, kram!



Är också trött. Maksim har sovit bra, men jag har bara legat och vridit på mig i alla fall - knepigt. Ska också försöka sova under dagen...men måste i alla fall ut och njuta av solen först :)



2009-06-16, 08:52:55

Hallonmamma - ensamstående mamma

Ja, visst är hon söt! :D Meja är också super gullig! Din blogg är den första jag läser, är du också gjort kejsarsnitt. Såg på din header att Meja var en mycket stor bebis. Wow alltså! :D



2009-06-16, 11:34:48 URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Nina

theo skickar en snorpuss tillbaka till Meja ;)



2009-06-16, 12:21:43 URL: http://modesida.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?