syster kommer på besök :)

2009-06-23, 08:10:47 / Kategori: Allmänt
ska iväg till naprapaten om en stund. sven sa att det lät som om hon i alla fall visste en massa. bland annat sa hon till honom på telefon att om man inte ammar så tar det längre tid för bindväven i fogarna att återbildas. hormonerna som behövs för detta ändamål frigörs nämligen inte då. intressant, det har jag inte läst.

efter det ska jag iväg och hämta min syster på bromma, så det blir nog ingen uppdatering förrän framåt kvällen gissar jag på. ska bli superkul att hon är här en hel vecka :) det var ett tag sen hon träffade meja, hon har ju vuxit massor sen sist min lilla tjockis.

hoppas ni får en skön dag i solen allihopa!

Emma

Hoppas hon kan göra något. Kan hon inte spruta in de där hormonerna då då så de blir som du ammat ;P



Jaa de är sol. Sommaren är här. Om någon vecka så önskar man det kunde regna ;)



2009-06-23, 08:20:02 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

sofia - mamma till maksim

Vad roligt med systerbesök :)



Hoppas det som naprapaten säger stämmer, för det borde ju innebära att det bara är en fråga om tid (och att den tiden snart borde vara över) inte att du ska dras med detta resten av ditt liv...och behöva fundera redan nu över kommande graviditet... Ha en bra dag - kram på dig!



2009-06-23, 08:46:28

jessica

Mysigt med att din syster kommer och i detta underbara väder också :) härligt..



hoppas de går bra hos naprapaten :)



kram



2009-06-23, 11:24:20 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Nina

å fasen. det har ja inte läst heller! hoppas det går bra nu å att du får en massa hjälp!!! krams



2009-06-23, 11:30:04 URL: http://modesida.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?