mys

2009-06-13, 13:57:33 / Kategori: Allmänt
sista simmet gick jättebra :) meja dök nog tio gånger idag och tyckte det var superkul. tittadee på henne under vatten med simglasögon när hon dök. såg supermysigt ut, vår coola unge :) på tisdag är det undervattensfotografering, om meja är på gott humör (det är på kvällen) så åker vi nog dit. vore ju kul att ha henne på bild under vatten. ett fint litet simmärke fick hon som bevis på att hon klarat första babysimkursen :) hon har verkligen fått kläm på det här med att plaska sig fram i vattnet. med både armar och ben plaskar hon för fullt, inte undra på att hon är lite trött när vi åker därifrån.

resten av dagen, ja, jag vet inte. vädret suger ju så man kan inte diekt gå ut :(

Emma

Haha:P Vet inte vrf jag fått för mig det. Haha dumt detta känns nu haha :P



Du ser väl så ung och fräsch ut dådå ;) Haha



Så det är så tråk väder hos er i dag igen, men de ska bli bättre har jag hört. Fast ni kanske bor just i ett litet område där de alltid regnar? ;)



2009-06-13, 14:41:13 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Sandra

Härligt att hon tycker att det är så kul att simma :)



Kram



2009-06-14, 09:01:48



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?