vårat lilla badmonster :)

2009-06-23, 17:29:53 / Kategori: Meja 6-12 mån

dagen har tillbringats nere hos svens föräldrar på deras strand. 20 grader var det i vattnet, lite kallt för meja tänkte jag. man kan säga att jag hade fel :) hon har badat, och badat och velat bada mer. satte man henne på en filt en bit från vattnet så var hon snabbt nere ändå. kravlade som en lite racerbil. mycket vaktande lär det bli här i sommar.

var hos naprapaten ju imorse. hon sa att ryggen var jättesned och att jag inte ska bära meja på höften för att besvären blir mycket värre av det. bebis ska man bära mitt fram, antingen i bärsele eller med hjälp av båda armarna. hon börjde och tryckte och allt möjligt. på torsdag ska jag dit igen så får vi se hur det här går :)

Nina

ja läste på vmb att hon hade badat. trodde du stod i plurret med henne :D men ser att så inte är fallet :D skoj att hon tyckte det va så roligt å bada. 20 grader är fööör kallt för min del. badkruka som jag är. så tragiskt! så fint väder ju så va härligt för meja att få bada!



hoppas det blir bättre nu i ryggen. har du skolios eller har det bara blivit såhär nu`? hoppas det går bra iaf å ännu bättre på tors...



krams..



ååå jaa.. har ju träffat dig.. du är en guldklimp! :D men sådana växer ju inte på träd :P



2009-06-23, 18:41:43 URL: http://modesida.blogg.se/

sofia - mamma till maksim

Åh, vilka härliga sommarbilder! 20 grader - det var inte dåligt! Är mycket imponerad, det brukar kännas alldeles för kallt för min del (har blivit en riktig kruka på senare år).



Kram!



2009-06-23, 20:17:25

sofia - mamma till maksim



2009-06-23, 20:18:11

Nina

=) ja vi får ses snart igen. hitta på någe bus i sommar vädret :D



nej ok. jobbigt ändå att det blivit sådär. tacka fasen att du har ont. =/ hoppas du kan få bukt på det iaf..



krams



2009-06-23, 20:23:36 URL: http://modesida.blogg.se/

Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Å vilken go liten baflicka ni har =)



2009-06-23, 20:51:48 URL: http://theans.blogg.se/

LindA

nämen sötnosen! vad duktig hon e som kryper riktigt! leya kör sin ålning i racerfart haha.

ja det e så himla härligt att höra henne säga det. underbar känsla!

kram



2009-06-24, 00:00:24 URL: http://familyspace.blogg.se/

Veronica - mamma till Denver

åh, vad härligt det ser ut! kul att hon gillade det=) Poolen här hemma i trädgården blev en hit för min lilla skrutt, vi har ju inte lyxen att ha nån strand i närheten ;)



aj, sne rygg?



2009-06-24, 00:20:50 URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?