dagen

2009-03-27, 16:38:50 / Kategori: Allmänt
dagen började med ett besök på jobbet. superkul att träffa alla ungarna igen. som dom har vuxit! hann träffa två föräldrar också, och det var ju också trevligt. meja fick en gullig nalleskyddsängel och boken "maja tittar på naturen" av mina kollegor. nallen har hon legat och sugit på i sitt babygym nu en stund så den blev nog godkänd.

sen åkte vi hem och då kom mia hit nästan på en gång. vi lagade lunch och satt och snackade skit :) hon har så fantastiska kollegor...eller nä...dom är kaos. man förfäras och hoppas att ens barn aldrig behöver få sån förskolepersonal. men ovanligt är det inte, så det gäller att ha lite koll.

nu är det snart fredagsmys, sven och oliver håller på att göra pizzadeg så vi kan göra egen pizza :) hittade ett bra glutenfritt mjöl härom dagen som jag inte testat innan så jag hoppas degen kan jäsa lite. efter middagen är det väl popcorn och nån film. som vanligt har vi glömt att hyra *suck*

Linda

åh vad gott med hemmagjord pizza. Det blev jag sugen på nu ;.)

Ja usch den här förkylningen har verkligen varit hemsk!

ha en trevlig fredagskväll!



2009-03-27, 17:36:31 URL: http://familyspace.blogg.se.

Sara

å va gott me pizza! Här blir det enchiladas inte helt fel det heller!



ja usch det finns all möjlig förskolepersonal!! Har själv jobbat som barnskötare i två år innan jag utbildade mig och Marcus är ju förskollärare och man hör ju en del. Han är dessutom ensam kille i hela kommunen så han blir lite trött på allt "kärringtjafs" som han säger. Blir svårt att välja förskola till Max....vi funderar på dagmamma istället. Får se!



2009-03-27, 17:40:25 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Katja

Låter som en kul dag :) gott gott med egen pizza, de blir så mycket godare än de man köper. Man kan ha på precis vad man vill!



Ha en fin fredagskväll med en massa mys!



2009-03-27, 19:01:59 URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

Emma

Skönt att ta det lugnt ibland med! Näe, hon har väl lite halvhjärtat sagt att han är normalstor.. Men jag vet inte. Känns som att det får bli en överraskning.. :P

Kram



2009-03-27, 22:05:49 URL: http://guppyfisken.bloggagratis.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?