dagen

2009-03-13, 14:39:24 / Kategori: Allmänt
mat handlad, kort köpa till sångtexten, nyckel hämtad :) kavajen var tyvärr inte klar så den får hämtas imorgon. nu vilar vi lite så jag orkar åka in till stan sen. usch vad man blir trött när det är så mycket att tänka på. dessutom så har jag lyckats boka upp hela nästa vecka med trots att jag skulle ta det lugnt och vila. fattar inte hur det gick till!

var inne om på lindex och köpte en fleecejacka till åt meja. hon kräks ofta när man sätter henne i bilen, jag antar att magen kläms ihop på något visst sätt i babyskyddet. i alla fall så hamnar det ju alltid på jackan och det luktar ju apa när det händer. om man då ska iväg en gång till den dagen så är det skönt att ha en i reserv. overall är ju för varmt nu tycker skrutt.

ikväll blir det nog tidig läggdags för mej. trött som jag vet inte vad. lite fredagsmys hinner vi nog dock med först :) vad ska ni hitta på ikväll?

emelie o elliott

aa..det är skönt att den vart fixad till helgen =) vad trist att du inte fick sova längre, hoppas hon sover bra natten som kommer nu istället då. börjar ni bli nåt nervösa inför dopet? ja börjar bli lite nervös över att allt inte ska va klart tills imorn.,shit! kramis



2009-03-13, 15:01:38 URL: http://emlisch.blogg.se/

emelie o elliott

ja, man vill ju de. min mardröm e dock att nåt som man inte kan påverka händer; typ att elliott kräks på klänningen eller kläderna han ska ha på sig efteråt.. vore surt! o sen att man ska glömma hämta smörgåstårtorna eller att de har glömt o göra dom..skulle dööö. Eller att elliott illskriker..haha jaa, du ser ju hur nojig jag är. kramis



2009-03-13, 15:09:29 URL: http://emlisch.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?