egentid

2009-03-03, 20:14:31 / Kategori: Allmänt
kände mej lite nere innan eftersom jag inte varit någonstans utan meja på tre veckor. eftersom jag inte kan träna så kommer jag ju inte iväg av den anledningen i alla fall. idag när sven kom hem så hade jag i alla fall bestämt mej för att åka väg och gå lite i affärer och bara slappna av. tänkte försöka hitta nån mer tröja till mej själv, man kan ju inte leva i två tröjor hur gärna man än vill ;) svarta byxor till skrutt stod också på listan samt ett fotoalbum så jag kan börja sätta in bilder. det är en del vid det här laget :) man har ju världens sötaste att fotografera ju!

hem kom jag med nya lakan till sängen. jättefina, och det är ju så skönt med nya ibland :) ett superfint fotoalbum från ordning och reda - dyrt men värt det helt klart! svart byxor till meja, två dregelscarves, två bodies gissa till vem? jo till meja ;) blev det någon tröja till mej själv -nej!

tja, ganska bra blev det :) tröja får väl bli någon annan gång antar jag.och trots att man längtar hemifrån ibland så börjar man ju sakna skrutt ganska fort. ungefär när man ser första barnvagnen önskar man att hon var med. knäpp är man :)

miraz (sofia)

Shit, vad avundsjuk jag blir - egentid!!?! Hur lyckas du? Jag har bara varit ifrån Maksim vid tre tillfällen sen han föddes. De första två var jag borta i högst 15 minuter - hämtade paket på posten. Senaste tillfället var i lördags. Vi besökte min mamma och när vi kom hem upptäckte vi att vi glömt Maksims kudde. Så jag hoppade in i bilen och hämtade den...det tog kanske 35 minuter ungefär. Jag kom hem till en gallskrikandes Maksim och en sambo som starkt ifrågasatte sin kompetens som pappa... :(



2009-03-03, 21:19:30

Nina

det gick bra. han skrek ganska så mkt på en gång men lugnade ner sig snabbt. men då kom ju den andra sprutan i det andra låret å då blev han sååå ledsen igen. stackarn. men det gick över ganska så fort. men det tog nog lite på krafterna eftersom han va helt slut sen då vi kom hem å hela kvällen..



får se hur han mår imorrn!



lycka till på fre!! alltid jobbigt med sprutor å när dem blir sådär ledsna..



2009-03-03, 22:43:41 URL: http://modesida.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?