ensamma hemma

2009-03-12, 07:16:11 / Kategori: Allmänt
skrutt har haft en bra natt, och hon sover fortfarande. jag vaknade tyvärr när sven åkte vid halv sju och kunde inte somna om. ganska utvilad känner jag mej ändå :) jag tror att hon bara var vaken vid 04.30 för att äta, men jag kan ha fel. jag har sovit i alla fall, så om hon har varit vaken nått mer så har hon varit tyst :)

idag ska jag och meja gå på babypower på gymmet. jag hoppas att hon är lika duktig som sist för det var så skönt att träna då. nu har ju musklerna och foglossningen vilat sen förra veckan så jag känner jag redo igen :) i eftermiddag är det ju också babyrytmik, men vi får se. på bvc varnade hon senast för att de första fallen av RS viruset har dykt upp här ute nu. på rytmiken ligger ju bebisarna precis brevid varandra på en filt, får ringa och höra vad någon av dom andra mammorna tror om saken.

ikväll är vi ensamma hemma. sven åkte ju tidigt i morse för han skulle till jönköping på möte med jobbet. kommer väl hem vid 21.30 tror jag. känns lite ovant, men det blir nog bra ändå :)

Emma

Tack så JÄTTEmycket! Det värmer ska du veta! Kramar!!



2009-03-12, 08:39:55 URL: http://guppyfisken.bloggagratis.se

emelie o elliott

jönköping? det är ju nära mina trakter..haha. hoppas allt e fint. kramis



2009-03-12, 08:47:25 URL: http://emlisch.blogg.se/

miraz

Wow, vad snygg din blogg har blivit! Nice!



Lycka till på babypower - låter roligt! :)



2009-03-12, 11:16:29

lilla m

hoppas du haft en fin dag=) o att babypower´n vart bra=) det där lät spännande! skall nog kolla upp om d finns nått sånt här ist för bara vanlig trist mamma grupp på öppna förskolan;)



kram till dig o meja=)



2009-03-12, 15:56:55 URL: http://blogg.aftonbladet.se/22531



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?