gosig bebis

2009-03-08, 08:13:38 / Kategori: Allmänt
tänk innan man hade en bebis. då sov man vid den här tiden å söndagarna. kommer ni ihåg det? jag har faktiskt i princip glömt hur det var att inte ha meja här. känns som om hon alltid bott här med oss :) i morse vaknade lilla fröken klockan 06.10. enda sättet att få henne att somna om vad på min arm, nära, nära mej. har aldrig hänt innan, hon är ju inte så gosig av sig även om det på senare tid har varit lite bättre :) varje gång jag försökte få tillbaka min arm så vaknade hon. efter tre försök gav jag upp och hon fck ligga så helt enkelt. tyvärr innebar ju det att jag inte kunde sova. men, men. nu är bebis glad och pigg, och mamman trött trött.
idag kommer prästen hit för att prata med oss om dopet. lite sent kan jag tycka eftersom dopet är om en vecka. vi har ju inte fått tag på kantorn heller, det verkar ju fortfarande inte vara bestämt vem. om jag inte får ha sången jag valt blir jag galen. hoppas prästen tycker den är bra. dom lär ju ha haft den innan :)

Emma

Hehe jaa :D känns inte lönt somna om efter man gett henne mat vid 7. kan man lika gärna gå upp :) Tycker man blir nästan mer trött när man har somnat om så och sovit någon timma till. Man får passa på också ha lite egen tid när hon somnat om igen :)



Ha det bra idag. Hoppas ni får ha med låten på dopet :)



2009-03-08, 08:32:41 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Caroline

Jasså! Men försök att komma iväg tycker jag =) Den är ruskigt bra och som sagt speciellt på bio..

Den är i och för sig 2,5 timma lång..



Men man vill ju inte lämna bort barna till vem som helst heller bara för att man ska på bio. Vi har sån tur att min mamma allltid vill ha Tilde när vi ska göra något..



2009-03-08, 08:48:44 URL: http://nindo.blogg.se/

Sara

jag fick sova till 10.20 idag. SÅ underbart!! men man tar ju inte en sovmorgon förgivet nuförtiden som man gjorde förut! Max sov till 9 imorse så det var riktigt bra och då gick han och marcus upp.



2009-03-08, 11:00:41 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Linda

hehe nja jag har haft ganska mycket tur tror jag. Leya är en kvällsmänniska som sen gärna sover till 10 minst. Men de sista timmarna vill hon som du skrev sova nära vilket gör att ens egen sömn inte blir den bästa men men



2009-03-08, 15:15:34 URL: http://familyspace.blogg.se/

Anna

Jag gick faktiskt frivilligt upp klockan 6-7 på helgerna innan Alexander kom. Gick alltid ut med hunden tidigt på morgonen. Jätteskönt. Jag är en morgonmänniska men nu är jag så trött jämt så även morgonen känns seg.



2009-03-08, 16:46:05 URL: http://ambi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?