klockan sex är INTE morgon

2009-03-13, 08:08:44 / Kategori: Allmänt
lilla skrutt var ju supertrött efter gårdagens äventyr och somnade för natten redan 19.15. klockan sex i morse tyckte hon dock att det var god morgon och vägrade somna om. lite tidigt tyckte mamma men jag kunde ju ha lagt mej lite tidigare igår kanske. nu har hon dock somnat igen så jag kan äta frukost i lugn och ro :)

idag ska det handlas mat, hämtas kavaj, köpas färgpatron till skrivaren och kort att skriva ut sångtexten på. allt på olika ställen *suck* nycklen till lokalen ska också hämtas och vi ska kolla så att allt finns där som vi behöver. skulle vilja åka in till stan och träffa madde och somar med. hmm, dags att sätta igång! trots att det är fredagen den trettonde hoppas jag vi slipper missöden!

ta det lugnt idag ;)

Maria

Nu borde det väl i alla fall dröja tills nästa fredag den trettonde (var ju en förra månaden också:) Lycka till med alla förberedelser.



2009-03-13, 08:31:43 URL: http://www.filosofmaria.blogspot.com

Anna

Alexander tyckte också att det var morgon vid 6 suck Jag var så trött och ville bara få honom att somna om men istället fick jag byta bajsblöja på bajsblöja och Alexander blev bara piggare för varje byte. Så då är det ju bara att ta sig upp. Man blir ju iaf piggare när man väl kommit igång :) Hoppas ni får en bra dag och inte stressar för mkt.



2009-03-13, 08:58:51 URL: http://ambi.blogg.se/

Katja

Fullt upp idag ser jag :) ha en fin dag!



2009-03-13, 10:31:36 URL: http://lillagrodden.wordpress.com/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?