meja hälsar

2009-03-22, 09:40:19 / Kategori: Allmänt
gnb nvb hgb  cfdx              gggggggggggggggggg fdcccccccccccccdvvvcccccvcvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvs4fr34rwccccccseeeeeeeeeeaadexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxeqqsaxxxxxxxxxxxxx
mj        xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxcw zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxq2qwshhhh                       555555555555ecccccnnnnnnnnn zAAaqaqqaxcccccccccccccccxxxxxxxxxxxxxxxxxcx

jag tror det betyder, god morgon alla mina bebiskompisar! i natt har jag bråkat en massa med mamma och pappa så dom är supertrötta. men jag hade kul :)

meja hade som sagt inte sin bästa natt, hon har varit vaken en massa gånger helt i onödan.för mat har hon inte velat ha. kvart över sex i morse var det morgon och lekdags. lite för tidigt för mamma och pappa. hon sov dock en timme mellan kvart över sju och kvart över åtta, men nu är det full fart som gäller....zzzzz.....zzzzz....

Sandra

Hoppas att denna natten blir bättre!



Kram



2009-03-22, 15:37:02

Nina

vart va det du boddE? minnet sviker mig



2009-03-22, 22:12:06 URL: http://modesida.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?