mys

2009-03-24, 09:14:35 / Kategori: Allmänt
ännu en natt med många uppvakningar :( jag är ganska trött på den här tillväxtfasen nu, ochhoppas att den väldigt snart är slut. skickade iväg sven för att sova i olivers rum vid fem så han skulle få lite sömn innan jobbet. halv sex vaknade skrutt igen och då lyfte jag över henne till mej. i två och en halv timme sov hon sen på min arm hur gott som helst. jag sov också och vaknade till vid åtta, strax innan meja. hur mysigt som helst ju :) hon har verligen blivit lite gosigare på sistone.

klockan ett kommer tjejerna i mammagruppen, och alla bebisar :) mysigt. antar att jag får gå ner och dammsuga lite så fort meja har somnat igen. man ser ju smuts på ett nytt vis när man sitter på golvet hela tiden. det ser inte ut att bli nån snö tack och lov, så promenad blir det med :) det enda är att skrutt har blivit lite hostig i natt, borde man avboka då? hon mår ju hur bra som helst, men andra kanske inte tyckerd det är okej. bäst att kolla med någon :)

ha en bra dag allihopa!

Alexandra

Nu har jag kommit hem från första inskolningsdagen och det gick jätte bra :-) Hoppas det fortsätter så!



Ha de så mysigt på mamma träffen!



2009-03-24, 11:48:50 URL: http://alexeys.blogg.se/

Emma

Nä Ebba tyckte inte det var så farligt. Lite gråt men det förstår man ju. Hon somnade rätt fort sen hehe.



Vad bra :D Jag får typ aldrig träningsverk av spinning vet inte vad jag gör för fel hehe:P Jag ska köra idag ja :) Trist att instruktören var lite lam. Men skönt komma igång ju :D



2009-03-24, 14:00:29 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

My

Härligt att hon vill ligga nära :)fin blogg!



2009-03-24, 16:35:18



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?