träningen

2009-03-23, 20:17:08 / Kategori: Allmänt
ajaj redan :) gissningsvis så kommer jag att ha galen träningvärk imorgon. spinningpasset var okej, lite tråkig ledare kanske men annars bra. orkade faktiskt nästan hela, sista låten satt jag ner när man skulle stå men annars. känns bra :) nästa måndag ska jag nog prova aerobicsen som är samma tid. body combat har dom på onsdagar, verkar skitkul, men det får nog vänta tills jag är i lite bättre form.

imorgon kommer mammagruppen hit, ska bli kul. hoppas det låter bli att snöa i natt så att det går att promenera imorgon bara.

det går inte att kommentera i inlägget om babysim av obegriplig anledning, så kommentera gärna i det här inlägget istället!

Sandra

Bra jobbat! Jag tycker mest att musiken på ett spinningpass är viktig.



Ha en bra dag!



2009-03-24, 08:55:38

Maria Lind Moberg

Vi har alltid fått vara två vuxna per barn på vårt babysim. Verkar konstigt... Men jag tycker absolut att ni ska gå iaf, för det är verkligen mysigt :-) Kram



2009-03-24, 15:38:31



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?