dumt??

2009-05-09, 17:00:07 / Kategori: Allmänt
vi har varit och köpt en ny vagn,en emmaljunga scooter, men jag känner mej ändå lite osäker på om det är rätt. sven däremot är helt säker. det jag är lite osäker på är att vagnen inte har fullt liggläge. det går att fälla den ganska bra, men inte fullt. vagnen är framåtvänd. vilket hon ju måste vänja sig vid innan vi säljer den andra så det dröjer ju ett tag innan den nya vagnen kommer att användas som enda vagn. den är superfin, och känns jättebra att köra. lättare än den vi har men ändå rejäl och funkar här ute.

vad tror ni? är det dumt att inte ha en vagn med fullt liggläge? behöver era råd...

Elin

Jag har också köpt en Emmaljunga scooter till min bäse, men ska inte använda den änn.. Men dom sover ju mindre & mindre på dagarna och de är ju faktiskt 75% liggläge på vagnen så tror inte de är omöjligt för dom att kunna sova i den sen..? En vanesak! Menar, Thea sover ju jättebra i sin bilstol och den sitter dom ju i?



Inte vart inne på din blogg förut, men hon var verkligen stor när hon föddes? :) jag tyckte Thea var stor..haha.. Hade du gått över tiden länge..?



// Hälsningar Elin



2009-05-09, 17:10:10 URL: http://pumanan.blogg.se/

Amanda

Puuuss på dig också Meja! /Fis-Oscar



2009-05-09, 17:20:16 URL: http://glantan.blogg.se/

Elin

Det var ju skönt att dom fick ut henne på det sättet, jobbigt annars kan jag tänka mig ! :) jag gick också över 6 dagar, då var hon 52 lång & vägde 4040.. Jag köpte en begagnad men knappt använd, svart/rosa.. Vilken färg köpte ni? Ni köpte ju ny, om jag hade köpt en ny så hade jag köpt en vagn i färgen Pink check:)



2009-05-09, 19:06:05 URL: http://pumanan.blogg.se/

Emma - mamma till Ebba

De var inte så lätt att vara utan henne faktikst. Tänkte på henne konstant. Nära gråta några ggr :$ Men det hade gått bra iaf :) Hon hade varit lite ledsen igår kväll men sedan idag när hon vaknat så hade hon varit jätte go :) Sedan kliar de ju något brutal i hennes tänder verkar det som, förstår inte hur länge de ska vänta med att komma ut helt. Hon blir ju galen ibland.



Oj, vågat skaffa vagn då man inte ser bebisen. Usch jag fasar för det. Man vill ju kunna se på de söta hela tiden :D



2009-05-09, 19:53:28 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Helen

Tror att vagnen kommer bli hur bra som helst. Dom sover ju ändå mindre och mindre hela tiden nu och Tindra sover oftast i läget före fullt liggläge i vagnen, det tycker hon är bäst för då ser hon när hon vaknar igen:

Ha en trevlig helg och lycka till med nya vagnen :)



2009-05-09, 20:08:55 URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kicki

Vi ska också införskaffa en emmaljunga scooter :) så jag tror det är ett bra val. det är inte fullt liggläge i sittdelen på våran emmaljunga nu heller.. men som min mamma sa så ligger kevin inte plant i sängen eller liggdelen heller, där har han ju kudde =)



2009-05-09, 20:47:12 URL: http://kicki.webblogg.se/

Nina

jag sprack ganska så illa. hela ringmuskeln gick av. så det tog lite mer än en timme att operera.. tycker det känns helt ok nu. men från början gjorde det ju så ont. kunde inte sitta lr gå på toa.. va hemskt. fick inte bli hård i magen å fick strikt kost. kan ta upp till två år innan det läks ihop helt å hållet..



bokar ja in dej på tors =) skojs!



lillan, vart hon rädd :D vilka saker de kan få för sig. skönt att S är hemma igen iaf.

krams



2009-05-14, 08:40:18 URL: http://modesida.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?