feberfri

2009-05-08, 07:40:29 / Kategori: Allmänt
nu är hon på bättringsvägen i alla fall lilla skruttan :) inga blöjbyten i natt och hon kissar mycket bättre nu. dock så var blöjan jag bytte nyss nästan lika illa som igår så vi får väl se. vi vilar och tar det lugnt idag med och hoppas att vi kan hitta på något kul i helgen helt enkelt. idag kanske vi kan ta oss ut på en promenad ialla fall om hon kräks lite mindre. man orkar ju inte riktigt gå ut om man måste stanna hela tiden och byta blöja eller byta kläder för kräk.

helgen är faktiskt utan planer än så länge. tänkte väl köpa blommor till min rabatt och killarna ska väl bygga på rampen så den blir klar nån gång. jag hoppas det blir fint väder så man kan vara ute och bara njuta :)

Emma - mamma till Ebba

Skönt det är bättre :)



Jo vi får hoppas det blir bra, men jag är livrädd. Fast de kanske är bra man låter henne sova borta om man kan, väntar man för länge kanske det blir svårare. Men ojoj känns hemskt . Haha töntig man gått blivit sen man fick barn :P



2009-05-08, 08:20:14 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?