galet...

2009-05-02, 09:15:57 / Kategori: Allmänt

natten var som vanligt på sistone, ganska dålig. tjugo över tre vaknade jag av att meja låg och lekte för sig själv i spjälsängen, efter tjugo min började hon gnälla så då fick hon mat och somnade om. leka mitt i natten, vad är det för påhitt?? som vanligt var hon ändå go och glad när hon vaknade lite efter sju. har suttit här i vår säng och lekt med masken hon fick av mormor. tänk, hon sitter upp och leker. helt galet :)

idag hade vi ju tänkt åka till uppsala. jag har dock fortfarande en massa ont i magen så vi får nog avvakta lite och se om det släpper. så typiskt att det ska komma denna helgen när mamma och pappa är där. det är ju inte så himla ofta man träffas eftersom dom bor i lund. håll tummarna för  att det går över är ni snälla. i annat fall blir det väl en slö dag i trädgården igen, och det är ju inte helt fel det heller :) 


emelie o elliott

va hon kan =)jaa,, tårarna bara rann..stackars liten! de känns så orättvist. här sitter man o har de hur bra som helst o så vet man att de finns massa barn som svälter. hoppas magen blir bättre snart. kramis



2009-05-02, 09:29:01 URL: http://emlisch.blogg.se/

Jessica L

jag håller tummarna på att magontet släpper, inge kul. Stackars dej..



stackars lilla meja som hade lite svårt med att somna om igen, undrar om det är detta väder att det är så varmt. Vi har samma problem fast under dagarna.



trevlig kväll kram



2009-05-02, 17:29:54 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?