inatt ska jag få sova :)

2009-05-16, 19:58:33 / Kategori: Allmänt
vilket underbart väder :) vi var iväg hela dagen, tittade på kyrka, restaurang och boende. satt i solen och drack en cider medan meja sov så gott i sin vagn. kyrkan var superfin verkligen, men restaurangen kändes lite... opersonlig eller vad man ska säga. superfin den också, men nja, jag är inte säker. vi får fundera på det och kolla lite andra alternativ också helt enkelt. en härlig dag fick vi i alla fall!

meja fick vara nakenfis i solen när vi kom hem, hon tyckte att det var toppenmysigt. kravlade omkring på både filt och gräs :) bilder kommer imorgon.  fästingarna har i alla fall dykt upp och jag hittade en som kröp på henne. BLÄ!!

meja somnade även idag 19.30 i sitt eget rum, vi får se hur natten blir. sven ska i alla fall sova i gästrummet och ta hand om meja och jag ska få sova :) :) ska bli underbart!

Amanda & Oscar

Ja det är väl en av fördelarna med att ge ersättning, att båda föräldrarna kan mata. Usch va otäckt med fästingar, vi har de ju här i dalarna också men de är inte så många. Trevlig kväll!



2009-05-16, 20:42:16 URL: http://glantan.blogg.se/

CiliaH

Låter som att ni haft det mysigt idag. Blir lite avundsjuk på att ni haft så fint väder. Här har det varit moln, moln och åter moln, svalt och regndropparna hängde banne mig löst ett tag med...



2009-05-16, 22:33:10 URL: http://ciliah.blogg.se/

Emma - mamma till Ebba

Hoppas du har sovit gott i natt :D



2009-05-17, 06:44:33 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?