ny vecka

2009-05-04, 08:27:23 / Kategori: Allmänt
ni kan testa igen nu att se filmen i det förra inlägget, nu ska det funka :)

natten kaos som vanligt, en en pigg och glad skrutt i sängen nu på morgonen. ofattbart! jag vet en mamma som ska sova så fort bebis somnar igen.

den här veckan... idag ska jag promenera och fika med jessica och lilla isabelle, på onsdag är det BVC och sprutor :( på torsdag rytmik eller powerbaby och på fredag ska vi träffa nina och theo. lagom vecka helt enkelt. det brukar ju alltid ändras men på ett ungefär så här blir det. ska bli jättekul att träffa nina och theo, spännande med en ny bekantskap :)

nä, dags för grött till skrutt!

Johanna

Hej där! Tack för kommentaren om fin mage. En själv tycker ju inte magen är såeciellt fin nu. Man vill ju bara få "allt gjort" och ha det lilla miraklet i sitt knä :) Vad är du för en? Vart bor du? Vilken söt tjej du har :) Verkligen! Kramis Johanna



2009-05-04, 08:33:42 URL: http://johannavrum.blogg.se/

Veronica - mamma till Denver

Haha, vad otroligt söt Meja är när hon sitter, och sen MÅSTE ha masken ;D



jo, jag ska på träffen... Jag bor i Kumla (ett par mil utanför Örebro)... Vart bor du?



2009-05-04, 09:22:24 URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Veronica - mamma till Denver

Det vore jättekul om du kom! Själv tar jag med en kompis som stöd ;D Det gör inget om du är lite blyg, det är ju många som aldrig träffats förut =)



2009-05-04, 10:18:08 URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?