sju timmar i sträck...

2009-05-30, 08:03:29 / Kategori: Allmänt
woohoo :) skrutten sov riktigt bra i natt. hon somnade 19 igår och sov ända till 02.10 innan hon vakade, det är över sju timmar, och det har inte hänt på en evighets evighet :) då var det i och för sig lite svårt att få henne att somna så det tog nog 40 min, men sen sov hon till 05 innan hon vaknade igen. då var hon supersnorig, men somnade ändå om till 07 :) mycket bra! dock har jag sovit superdåligt, så jag är inte piggare än vanligt tyvärr. men, men det kommer väl.

igår innan storhandlingen så körde vi in och köpte mejas plaskpool, den ser ut som en bil, jättefin var den. vi köpte även en docka till henne, vi får väl säga att det var en tidig sexmånaders present. funderade på att slå in den och ge henne den nästa fredag men hon var så förtjust i den i affären så jag ville inte vänta. bilder kommer sen.

idag är det babysim, vi går trots att hon är snorig. tycker hon att det inte är kul / inte orkar så är det ju bara att gå upp. hon tyckte ju det var toppen i onsdags trots snorighet så det blir nog bra :) sen efter det ska jag göra ingenting. orkar inte gå på vimedbarn träffen tyvärr. det hade varit så kul att träffas men det får bli nån annan gång. förhoppningsvis får jag istället sova en stund i solen, och gosa med lilla älsklingen och stora älsklingen :)

hoppas ni får en toppendag!

emelie o elliott

åå..va roligt me plaskpool =), ja..kom på de sen när jag hade skickat iväg kommenataren att de måste varit air du menade.. Ska till affären idag o köpa, hoppas de fungerar, annars kommer man snart ha en miljon nappar liggandes..haha! hoppas ni får de trevligt på babysimmet idag. kramis



2009-05-30, 08:42:02 URL: http://emlisch.blogg.se/

Sara

Va skönt att hon sov så bra =) Hoppas ni får en härlig dag i solen!



2009-05-30, 11:21:55 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Emma

Vilken duktig Meja!!! :)

Kramar



2009-05-30, 17:43:50 URL: http://familjenliten.babyblogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?